onsdag 25 februari 2009

Sjuk

Sitter i skolan nu med feber och huttrar. Var helt enkelt tvungen att komma idag. Har ont överallt :( En annan gruppmedlem är också sjuk, urinvärksinfektion. Jobbigt. Och vi måste bli klara idag med skisser och så. Crap!

Annars då? Trött, febrig och blä. Men det har jag ju redan skrivit.
Har börjat en ny kickstart. Och nu för att stanna där. -1,5 än så länge. Men det är inte slut än! Det känns bra. Får se om Fredrik klarar det. Han mådde inte så bra igår, och jag sa att han får väl laga mat då. För jag har bestämt att jag ska klara det. Men han verkar inte lika peppad som jag. Så vi får se. Jag ska klara det i alla fall. Har satt som mål på Wiin att gå ner 10 kilo på 3 månader. Är det orimligt? Jag hoppas inte det. Vi får se. Jag känner mig motiverad till det nu i alla fall.

Fick PANIKont i min armbåge. Kan typ inte röra den :O Vet inte vad som hände. Det gör jätteont verkligen. :/

Nu ska jag se om vi ska börja jobba eller inte.

Älskar min Fredrik!

1 kommentar:

Nathalie sa...

tror inte ditt mål är orimligt. Jag ligger på -7kg nu o det har gått 2 månader. Lycka till!