torsdag 29 oktober 2009

Gud vad tiden går.

Det är redan snart november. NOVEMBER!!!! Herre gud. Vart tar tiden vägen?!

I morgon är det arbetstidsförkortning eftersom det är dag före röd dag! HURRA! Vilket betyder att vi slutar 15.00. SKÖNT! Ska fika med Angelica då. Ska bli trevligt :)

Idag kom våran bänkskiva. Den är superfin! :) Så på söndag börjar packningen. Sen blir det kaos här hemma i några veckor. Men det ska bli SÅ kul! Har bestämt att vi ska köpa nya köksstolar, och måla om köksbordet. Bordet är så stort och så himla bra så det ville jag inte kasta bort. Men nya stolar kan vi fixa :) Bordet kommer bli oranget. Snyggt/häftigt eller vad!? Högblanka svarta luckor, rostfritt stål på vitvarorna och så ett oranget bord. Wow säger jag bara! :) Modernt och häftigt! Me like. Väggarna blir nog ljusgrå istället för blågrå. Det kommer bli finfint!

Ska bli himla skönt med semester i två veckor även om det inte blir så mycket slappa och slöa. Men att bara få tänka på sig själv och hemmet istället för stress på jobbet ska bli så jäkla skönt!

På lördag är det pysselmara/mässa också! :) Det ska bli så kul! Pyssel i 10 timmar och mässa med shopping! Kan det bli bättre?! :D

Nu ska jag lägga mig på min spikmatta ett tag och sen fara till drömmarnas land :)

Älskar min Fredrik!

1 kommentar:

Miapuh sa...

tjing om du pm:ar din adress på forumet kan jag la skicka över doftprov :D