lördag 21 november 2009

November, snart decemter!

Herre gud. Vart tar tiden vägen??!
Snart är det december, första advent, jul, nyår... Jag börjar få lite ångest över vad det ska bli av mig..
Fick veta i veckan att dom haft ett möte på jobbet med alla som inte var fast anställda om framtiden. Och vi alla 8 får tydligen inte förlängt efter nyår. Januari är den lugnaste månaden på hela året. SUCKS BIG TIME! Så det blir väl arbetsförmedlingen igen i januari och hålla en tumme. Chefen sa även att hon kunde inte för sitt liv förstå hur dom skulle klara sig utan oss 8 producenter. Men är det anställningsstopp så är det.. :(

Hade spanat in en floristutbildning (vaddå skola om heelt??!) men den kostar tydligen 85k att gå??! Och vart tusan ska jag få dom pengarna ifrån??! Suck. Får kolla lite mer på det där. Den startar iaf till hösten -10.

Många säger att jag ska starta eget och sälja kort osv. Men det är ju himla stort det här med kortmakeri och scrapbooking. Jag vet inte hur bra man skulle klara sig på det. Visst skulle jag säkert kunna sälja några kort, men leva på det? Inte en chans. Det tar alldeles för mycket tid. Men det är ju väldigt kul. Helst av allt vill jag ju jobba som annonsproducent. Men vi får se vart jag hamnar när jag blir stor...

Just nu är jag full och trött och vet varken ut eller in :)
Fredrik är på firmafest och jag sitter här vid datorn och dricker mig full! Är jag sorglig eller vad? Äsch, ibland får man :)

Nu ska jag dricka slut och sen tror jag faktiskt att sängen väntar :)

Puss och kram alla söta som läser!

Älskar min Fredrik!

1 kommentar:

Julia sa...

Oj vad tråkigt med jobbet! Men ordnar sig gör det alltid, även om man inte alltid tror det.

Men jag ska hålla mina tummar för dig! Även Alma håller tummarna!

Kram