lördag 28 november 2009

Sista helgen i november.

Idag har varit en skön dag! Var och simmade med Rebecka på förmiddagen! Hade nästan glömt bort hur avkopplande och skönt det är att simma :) Så det blir det mer av inom en snar framtid. Kanske redan på måndag! :D

Sen åkte jag hem och pysslade lite, och sen iväg till Fredriks jobb för att sedan gå till IKEA och Maxi. Det var S-J-U-K-T mycket folk på IKEA. Dels för att det är lördag och lönehelg, men IKEA fyller 25 år i Västerås den här helgen så det var massa tillställning och skit. Rätt jobbigt. Men vi hittade lite smått och gott. Gardiner till sovrummet, en badrumsmatta, badrumshanddukar, skärbrädor, batterier (som man alltid köper och glömmer vart man lägger) och lite annat smått och gott.

Sen på Maxi hittade jag nästan världens snyggaste BH och trosor! :O Jag blev helt kär! Den är väldigt mörk, inte som på bilden. Den är liksom mer svart, som typ organzaband framför det blåa. Sen fanns den i lila också, men såklart inte i min storlek. DOH!


Nu blir det film och myspys för hela slanten! :)

Älskar min Fredrik!

Inga kommentarer: