lördag 26 december 2009

Snart är det ett nytt år då!

Julen gick smärtfritt! :)
Nej skämt å sido, vi har vi Ramnäs hos mammas sambos föräldrar och det var jättemysigt :)
Jag och Fredrik somnade lite i soffan, och det var SÅÅ skönt, men jag missade ju Ferdinand då :(


Fick bara pengar och presentkort, men det tycker jag är bra det också. Dom kommer ju till användning då i alla fall :) Bättre det än en skål eller något liknande som ändå bara hamnar i någon låda som man glömmer bort :)

Köpte en Volumemaster idag! Ska testa den någon gång mer noga när jag har tid och så :) Nu testade jag bara lite, men volym blir det ju allt! Den kommer nog användas när jag vill piffa till det lite :)

Sen hittade jag en topp på Lindex och en BH för halva priset! 89 spänn! Det är nästan olagligt billigt ju! ^^

I morgon blir det storstädning av hela lägenheten för att förbereda inför nyår. Det kommer bli skitkul! :) Måste hitta tefat bara ;P
Ska bli jättekul att träffa Anna igen! Det var så himla länge sen. Över 1½ år sen ju! :(
Får se vad som händer sen i vår, om jag får jobb eller hur det blir, då ska jag nog spara lite så vi kan åka och hälsa på henne också :)

Nej nu ska jag göra något vettigt, typ pyssla kanske? Nä jag är inte så sugen. Julkorten har tagit musten ur mig! :)

Cya!
Älskar min Fredrik

Inga kommentarer: